Fk it!
Inlägget publicerades: 2010-03-08 21:40:56

Ligger här halft död i sängen med huvudvärk och har aft det hela dagen.. Brukar aldrig ha huvudvärk annars och varför justnu och varför såhär länge? fuck it faaan, börjar gå över nu men har varit på dåligt humör hela dagen.. druckit minst 2-3 liter vatten och pissat 545qw34523654 gånger.. stackars mig :(
Är iallafall justnu i syster lägenhet och har varit här hela dagen, skönt och bara ta det lungt MEN huvudvärken får gärna försvinna.. :@ jaja nog tjatat om stackars mig!

Såg nyss ett "realese datum" på mobiltelefonen jag ska ha.. 100410 stog det.. dvs 4 april 2010 :D åh vad jag längtar! Längtar till lovet också då jag ska till Helsingborg.. GE MIG FÖRST APRIL NU

Okej detta blev ett väldigt långt inlägg för att vara jag, kan ju avsluta med att jag hade prov första lektionen på första dagen efter lovet och det gick bra! Satsar på MVG, får se :$  pluuugggiiis


Kommentarer


Kommentera?

Namn:
Bli ihågkommen?
Mailadress (publiceras ej):

URL:


Kommentar:



Trackback